شرکت یاتاک ماتریس با برخورداري از سابقه 35 ساله بنيانگذاران خود در کالاي خواب در بازار ايران و با توجه به شناختي که از بازار دارد از فقدان محصولات با کيفيت دربازار به خوبي آگاه بوده به دنبال پاسخ دهي به نيازها و خواسته هاي روبه رشد مشتريان است. آنچه در ذهن ما مي گذرد اين است که محصولات موجود در بازار هنوز شايسته سليقه بالاي مصرف کنندگان ايراني نیست بنابراين سعي مي کنيم با جمع آوري بهترين محصولات از توليد کنندگان معتبر جهان به برآورده شدن خواسته هاي شما مشتريان عزيز کمک کنيم.
محصولات ما از موادی تهيه مي شوند که براي سلامتي و راحتي شما مصرف کننده بسيار مناسب مي باشند. تمام محصولات ما با مارک Yatak Mattress   توليد ، تهيه و عرضه مي شوند . ما در تهران با بيش از 60 فروشگاه معتبر در نقاط مختلف شهر و در اکثر استانها و شهرستانهای کشور سعي کرده ايم دسترسي شما را به محصولاتمان آسان نماييم . همچنین این شرکت مفتخر به صادرات محصولات خود به کشورهای مجاورمی باشد.
ماموريت ما
ما بر اين باوريم که خواب راحت ، مقدمه روزي موفق است . بنابراين سعي مي کنيم که اسباب خوابي راحت و آرام را براي مصرف کنندگان فراهم آوريم.
ارزش هاي ما
ما به مصرف کنندگان بعنوان اساس کسب و کار خود نگاه مي کنيم و معتقديم که مي توان با ارائه محصولات خوب و جلب رضايت مصرف کننده به سودآوري مورد نظر دست يافت .
در اين راستا ما به اين ارزش ها پايبنديم :
احترام به آزادي مصرف کننده .
رضايت بلند مدت مصرف کننده .
ارتباط بلند مدت با مصرف کننده .
کمک به حفظ سلامتي مصرف کننده .
فراهم آوردن کيفيت جهانی با قيمت خوب براي مصرف کننده .
افزايش اطلاعات مصرف کننده درباره کالای خواب .